مهم‌ترین حوادث قزوین امروز نهم شهریور ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبری از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی مبنی بر انتقال محموله تریاک به استان قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه طی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد قاچاقچیان با ۲ دستگاه خودرو سواری برلیانس و رانا از محور قزوین - رشت به سمت قزوین در حال تردد می‌باشند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه هر ۲ دستگاه خودرو در اقدامی غافلگیرانه به محض ورود به عوارضی این محور متوقف شده و در بازدید از آن‌ها ۲۰ کیلو تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۱۶۰ تخته پتوی قاچاق در  شهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان در راستای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین-کرج به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود:پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، تعداد ۱۶۰ تخته پتوی قاچاق کشف، و یک نفر دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار